Astrotanjin astrološki forum
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Tranzitni Saturn0Venera0Asc0SMC

2 posters

Ići dole

Tranzitni Saturn0Venera0Asc0SMC Empty Tranzitni Saturn0Venera0Asc0SMC

Počalji  Nikola94le Ned Sep 08, 2013 7:57 am

Pozdrav,interesuje me vase strucno misljenje koje bi meni bilo dobrodoslo jer sam pocetnik kad je astrologija u pitanju (mada ucim polako nekih godinu dana),naime tranzitni Saturn koji je vladar mog III polja trenutno zavrsava svoj boravak u 12. polju kroz mesec-2 ce biti u egz konjukciji sa mojom venerom,asc i SMC-om koji se nalaze bukvalno svi na 15. stepenu skorpije.Interesuje me vase strucno misljenje cemu mogu da se nadam jer me polako plasi tranzit Saturna preko ASC jer sam upisao fakultet i krajem septembra se sa kumom (cimerom) selimo za Nis.Inace se iz natalne karte vidi da je venera vladar VII i XII polja i da od aspekata pravi Ve0ASC0SMC120SA.Nisam vidjao do sad natalnu kartu gde je Ve0ASC u skorpiji tako da nemam sa kim da uporedim i razmenim iskustva oko tranzita Saturna kroz ovo po mom misljenju najvaznije natalno polje..i polako se plasim,jos kad samo pomislim da mi do godine prelazi preko Ju i PL(koji su u svojim sedistima) u konjukciji jos moji vladari (Ju vladar mog natalnog znaka,a Pl vladar asc) jos u 1. polju..nego boze moj,prvo da prezivim ovaj prelaz preko asc i venere pa ce mo videti sta ce dalje donositi zivotni "ucitelj" Smile, nadam se da ce neko pomoci oko eventualnog predvidjaja posledica ovog tranzita,evo moje natalne karte i hvala unapred..Smile

Tranzitni Saturn0Venera0Asc0SMC 4tt


Poslednji izmenio Nikola94le dana Pet Sep 13, 2013 11:08 pm, izmenjeno ukupno 1 puta

Nikola94le

Broj poruka : 6
Datum upisa : 05.02.2013

Nazad na vrh Ići dole

Tranzitni Saturn0Venera0Asc0SMC Empty Re: Tranzitni Saturn0Venera0Asc0SMC

Počalji  Tanja1 Pet Sep 13, 2013 7:21 pm

Pozdrav,
Moje misljenje nije bas strucno, ali mozda pomogne Smile