Astrotanjin astrološki forum
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Rafael Nadal

5 posters

Ići dole

Rafael Nadal Empty Rafael Nadal

Počalji  Tajna Sub Sep 19, 2009 7:13 pm

Evo i Nadala:

Rafael Nadal Rafael_Nadal
Tajna
Tajna

Broj poruka : 785
Godina : 49
Локација : Florida
Datum upisa : 27.07.2009

Nazad na vrh Ići dole

Rafael Nadal Empty re

Počalji  IVA Ned Sep 20, 2009 12:56 pm

I u ovom slucaju vi smatrate da pluton mora da je blizu acs.?
Ja sam pocetnik , al za pocetak , cini mi se da voli lepo da rucka,
verovatno majka dobro kuva, voli da ugadja sebi, voli zenstvene zene sa velikim grudima,
izgleda da je romantican i strastven, sigurno voli muziku i film, mozda cek i pomalo stidljiv,
izgleda da ume da oseti protivnika, ko da ne voli mnogo da uci,
otud valjda njegovo lose znanje jezika, igleda da je duhovih, ostrog jezika,
inteligentan, voli da se igra, pluton u skorpiji uhuh, mars u jarcu uhuh, ocigledno covek velike
fizicke snage sto se moze videti i na terenu.
Na treninzima vezba tako sto igra sa vise igraca dok ih ne oduva. Veoma diciplinovan.
Sta znace svi ovi kvadrati??? Tolika energija mora nekako da se trosi.
IVA
IVA

Broj poruka : 421
Локација : beograd
Datum upisa : 18.08.2009

Nazad na vrh Ići dole

Rafael Nadal Empty Re: Rafael Nadal

Počalji  Milica Ned Sep 20, 2009 6:02 pm

Kvadrati planeta koje nose energiju (Mars, Uran, Pluton) se najbolje i troše kroz sport.
Ili kroz neki posao koji zahteva akciju.
Milica
Milica

Broj poruka : 614
Локација : brdo
Datum upisa : 13.09.2009

Nazad na vrh Ići dole

Rafael Nadal Empty Re: Rafael Nadal

Počalji  lado06 Ned Sep 20, 2009 9:21 pm

Deluje spontaniji,otvoreniji,spremniji za salu pa i na svoj racun Very Happy
SO u 7.kuci znaci uspeh u javnosti?
VE u Raku Rolling Eyes emotivan,voli dobru kuhinju ali u 8. kuci Shocked to znaci da ce mu dobro ici posao i sa tudjim parama??
lado06
lado06

Broj poruka : 244
Godina : 56
Datum upisa : 09.11.2008