Astrotanjin astrološki forum
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

ljubavni jadi

5 posters

Ići dole

ljubavni jadi Empty ljubavni jadi

Počalji  yildirim Sub Jun 25, 2011 3:36 am

Evo da i ja zamolim za pomoć i objašnjenje svoje natalne karte, zanima me hoću li u dogledno vrijeme (ova godina, sljedeća, možda 2013.) stupiti u vezu i kakva je uopće moja ljubavna situacija u horoskopu? Potpuni sam laik kad je u pitanju astrologija, a što se tiče ljubavi i veza, dosad nisam imao nikakvog uspjeha Sad
Unaprijed hvala na mogućem odgovoru! Smile

http://tinypic.com/r/33jlamw/7

yildirim

Broj poruka : 7
Datum upisa : 25.06.2011

Nazad na vrh Ići dole

ljubavni jadi Empty Re: ljubavni jadi

Počalji  Milica Sub Jun 25, 2011 10:52 am

Ja u kartama sa SA u 5. ne umem da prognoziram o ljubavi. Neutral

Relativno skoro sam imala situaciju sa drugaricom koja ima SA u 5. u raku...veze ni od korova, nikakve.
A u aprilu je imala takve konstelacije da nema šanse da bi u nekom drugom natalu omašilo.

Hoće li neko da da objašnjenje kako da prognoziramo ljudima sa SA u 5. ?
Milica
Milica

Broj poruka : 614
Локација : brdo
Datum upisa : 13.09.2009

Nazad na vrh Ići dole

ljubavni jadi Empty Re: ljubavni jadi

Počalji  yildirim Sub Jun 25, 2011 11:52 am

Moje je znanje o horoskopu zaista mizerno, ali koliko sam upućen utjcaj saturn se intenzivno osjeća ngdje do 28, 29 godine. Nakon toga osoba bi trebala imati više uspjeha u području kojim dominira saturn, ali sve je to na teoretskoj razini.

yildirim

Broj poruka : 7
Datum upisa : 25.06.2011

Nazad na vrh Ići dole

ljubavni jadi Empty Re: ljubavni jadi

Počalji  Milica Sub Jun 25, 2011 2:00 pm

Moja drugarica ima 35 godina, odavno joj se desio ''povratak'' i i dalje slaba vajda. Imala je, bukvalno, jedan pokušaj veze za 35 godina života. Sad
Milica
Milica

Broj poruka : 614
Локација : brdo
Datum upisa : 13.09.2009

Nazad na vrh Ići dole

ljubavni jadi Empty Re: ljubavni jadi