Astrotanjin astrološki forum
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Kockica

+7
senka023
Flora
Čarobnica
Tajna
DUH
afrodita
IVA
11 posters

Strana 1 od 5 1, 2, 3, 4, 5  Sledeći

Ići dole

Kockica Empty Kockica

Počalji  IVA Ned Avg 23, 2009 12:52 am

jel moze neko da pogleda moj horoskop
zanima me ljubav i posao
IVA
IVA

Broj poruka : 421
Локација : beograd
Datum upisa : 18.08.2009

Nazad na vrh Ići dole

Kockica Empty Re: Kockica

Počalji  afrodita Ned Avg 23, 2009 3:18 am

ja sam laik, ali hajde malo da pokusam..ucimo se mi koji volimo astrologiju...trenutnoti je Venera u 5 polju, i ne znam da li je doslo da ljubavnih varnica? Rekla bih da razmisljas o braku(tj. ne znam da li si u braku) i pitanjima vezanim za brak jer je Markur u sedmoj kuci( jao ja ovo sve skolski)..Mozda je na pomolu neki lep posao uskoro, javni posao jer ce Venera polako zakoracati u tvoje sesto polje..Venera u lavu, pa mozda dodje do nekih znacajnih promena..lav=reflektori, pozornica, dakle, nesto sto je vidljivo u vezi posla...Ali gledajuci tvoj horoskop, rekla bih da tebi stoje dva braka jer jer je Venera u dvojnom znaku Blizanaca, a takodje imas i neke teske planete u sedmoj kuci..
Ako se sada nista nije desavalo na polju ljubavi, mozda se desi upravo kada venera bude usla u znak Lava , pa onda preko posla upoznas nekog dasu, mozda to dodje sa promenom posla...heheheh...vljda sam uspela nesto da i pojasnim sunny
afrodita
afrodita

Broj poruka : 124
Godina : 42
Локација : Situacija je slozena
Datum upisa : 24.05.2009

Nazad na vrh Ići dole

Kockica Empty re

Počalji  IVA Ned Avg 23, 2009 4:08 am