Astrotanjin astrološki forum
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

ljubav,posao

+2
Astrotanja
danijela
6 posters

Ići dole

ljubav,posao Empty ljubav,posao

Počalji  danijela Sre Feb 25, 2009 8:39 pm

Pozdrav svima na forumu,ja sam nova,i pocetnik sam sto se tice astrologije,nadam se da cu nesto nauciti uz vas.Najvise me zanima ljubav kad ce se pojaviti pravi?,jako sam nesretna u ljubavi,dali su mi teski aspekti?,dali se imam cemu nadati?,i zanima me posao vladar 6 mi je neptun i jupiter sto to znaci? Sad http://img410.imageshack.us/my.php?image=astrow2gw01rakvagahp457m.gif

Sama tvoj kombinacija Rak-Vaga ukazuje koliko ti je bitna ljubav. Peta kuća ljubavi ti je u Vodoliji i Jupiter u Strelcu ukazuje da si ti spremna da u ljubavi spremna da sebi postavljaš velike ideale, a u tvojim ljubavnim vezama koje su veoma nestalne, mogu naglo da dođu i brzo da se završe, jer takve su ljubavi koji Uran donosi vladar tvoje pete, u Strelcu u kvadratu sa Mesecom. Međutim ako je komunikacija opet zbog urana u Strelcu, dobro i odnos prijateljski,ako postoji intelektualna razmena, slična razmišljanja, veza bimogla da se razvija. Uran je u promenljivom Strelcu, koji teži slobodi, pa je važno i nju ispoštovati u vezi.