Astrotanjin astrološki forum
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

sta mi donosi tranzitni saturn u konjukciji sa plutonom

5 posters

Ići dole

sta mi donosi tranzitni saturn u konjukciji sa plutonom Empty sta mi donosi tranzitni saturn u konjukciji sa plutonom

Počalji  smajli Pet Jun 11, 2010 10:32 am

Odusevljena sam sa forumom.Zanima me astrologija,ali sam jos uvek pocetnik. Da li bi neko mogao da mi kaze sta mi donosi tranzitni saturn u konjukciji sa plutonom u 5.kuci u vagi,a jos vise me brine za mog dragog tran.saturn 0 pluton u 12. kuci. Hvala svima koji odgovore

moja natalna https://2img.net/r/ihimizer/img248/2954/natalnakarta.gif

natalna mog dragog https://2img.net/r/ihimizer/img717/8908/mnatalna.gif

smajli

Broj poruka : 51
Datum upisa : 11.06.2010

Nazad na vrh Ići dole

sta mi donosi tranzitni saturn u konjukciji sa plutonom Empty Re: sta mi donosi tranzitni saturn u konjukciji sa plutonom

Počalji  Gost Pet Jun 11, 2010 3:21 pm

Hej Smile
Evo ja cu pokusati:
Sto se tice prelaska Sa kod tebe, mislim da pre svega ne bi trebala da se "kockas" ni sa cim sto si do sada uradila, bilo kroz materijalno bilo kroz emotivno. Jer prelazak Sa perko Plutona cesto moze doneti prevaru na polju onoga gde se odvija tranzit. Kod tebe je natalno Sa90Pl = nemogucnost samokontrole, tvrdoca misljenja, lenjost, neumerenost, pa zatim sledi i osecaj krivice.